מקפיא עומד לחנויות ותעשיה

אין ספק כי התפתחות הטכנולוגיה מבטיחה מגוון רחב של פתרונות קירור חכמים ומתקדמים. אם בעבר היה מדובר על מספר מצומצם של מקררים ומקפיאים, הרי שהיום כל אחד יכול לבחור את פתרון הקירור האידיאלי ביותר לצרכים שלו. למשל, מקפיא עומד לחנויות ותעשייה נחשב לאופציה מוצלחת במיוחד, מאחר והוא מאפשר נוחות שימוש אידיאלית, לצד היכולת להציג את המוצרים שלכם בצורה נוחה ונגישה במיוחד.

אף לקוח לא ירצה לחטט במשך דקות ארוכות ומקפיאות במקפיא רחב וגדול, שאינו מציג את המוצרים בצורה נוחה. לכן ברוב המקרים, הדבר יתורגם באחוזי מכירות נמוכים יותר ובמוצרים פגי תוקף. אך מי שישקיע במקפיא עומד שמתאים לגודל ולנפח של העסק וכמות הסחורה, יוכל להבטיח לעצמו עלייה באחוזי המכירות ולקוחות מרוצים ושבעי רצון.

מקפיא עומד לחנויות ותעשיה – מה חשוב לדעת בנושא?

קודם כל, יש לציין כי ניתן היום למצוא מגוון רחב של מקפיאים עומדים לחנויות ותעשייה, לכן חשוב לבחור את האופציה המתאימה ביותר עבורכם. יש לתת את הדעת לכמות הסחורה, על מנת לבחור את נפח המקפיא האידיאלי.

מקפיא גדול מידי יגרום למראה ריק ועזוב, ואילו מקפיא קטן מידי עלול ליצור תחושת עומס ודחיסות, שיימנעו מהלקוחות לגשת ולקחת את המוצרים הנחוצים להם.

לכן מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע מהתחום, במטרה לבחור את גודל המקפיא האידילי ביותר עבורכם. יש לזכור כי גודל החלל משפיע גם כן על גודל המקפיא המתאים לכם, מאחר ואם מדובר על חנות קטנה, אין שום צורך להעמיס עליה עם מקפיא ענק, שיתפוס את רוב המקום.

המטרה היא לתרום לעיצוב החנות ולחוויית הלקוח, הן מבחינת נוחות השימוש והן מבחינת התאמת הגודל המושלם ביותר עבורכם.

כיצד לבחור מקפיא עומד לחנויות ותעשיה?

יש לזכור כי ישנו הבדל בין מקפיא שמיועד להצגת הסחורה ללקוחות החנות כמו מקרר ויטרינה, לבין מקפיא המשמש לאחסון המזון במחסן, או לחילופין, לצרכי תעשייה שונים.

מקפיא המיועד עבור הלקוחות חייב להכיל דלתות זכוכית ותכנון נבון, שיאפשר להציג מספר רב של מוצרים שונים בצורה נוחה ונגישה. לעומת זאת, מקפיא המשמש לאחסון של מזון וסחורה, יכול להגיע בעיצוב פחות מושקע ובתכנון פחות ידידותי למשתמש.

יש לזכור כי מקפיא המיועד לאחסון בלבד אמור להיות גדול ועמוק יותר, על מנת לאפשר אחסון של סחורה רבה ככל הניתן. מקפיאים מסוג זה אינם מתחשבים בסידור הסחורה על המדף, לכן התכנון שלהם יהיה שונה לחלוטין. 

אנו בחברת לוגיקור נשמח לספק לכם מקפיא עומד לחנויות ותעשייה ברמה הגבוהה ביותר. אנו מתמחים בתחום ומחזיקים בוותק וניסיון של שנים, דבר שמבטיח לכם ייעוץ מקצועי והתאמה אישית. נשמח לסייע ולייעץ לכם לגבי שירותי הקירור החכם והמתקדם ביותר בשוק, על מנת להבטיח לכם שמירה מקסימלית על הסחורה, לצד חיסכון בחשבון החשמל. לקבלת מידע נוסף ולביצוע הזמנות, צרו קשר!

מקפיא עומד | מקפיאים עומדים - לוגיקור | Logicor
מקפיא עומד לחנויות ותעשיה

לשיחת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים