מקפיאים מומלצים – איך לבחור מקפיא מומלץ?

כל אחד זקוק לשירותיו של מקפיא איכותי ומקצועי, המותאם באופן מושלם לצרכים שלו.

הדבר נכון עבור אנשים פרטיים, אך חשוב פי כמה וכמה כאשר מדובר על מקפיאים מומלצים לצרכים מסחריים או תעשייתיים.

כל סופר זקוק למקפיא מומלץ שיהיה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, על מנת לשמור על איכות המזון ולמנוע ממנו להתקלקל בטרם עת.

הדבר נכון כמובן לכל בתי העסק בתחום המזון, החל ממסעדות ובתי קפה ועד לחנויות נוחות, קונדיטוריות וכדומה.

כמו כן, מרכזים רפואיים, בתי חולים וכמובן מפעלים וענפים שונים בתעשייה זקוקים למקפיאים אמינים ומקצועיים, מאחר וישנו צורך לאחסן פריטים שונים בטמפרטורה קבועה ומוגדרת מראש.

מקפיא פחות מקצועי יתקשה לשמור על טמפרטורה מדויקת, דבר שעלול לגרום להוצאות מיותרות, כתוצאה מקלקול של חומרי גלם ותוצרים שונים.

מקפיאים מומלצים – על מה חשוב לתת את הדעת?

היום ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של מקפיאים שונים, אך החוכמה היא כמובן לבחור במקפיא המתאים ביותר לצרכים שלכם. למשל, מי שזקוק למקפיא תעשייתי יזדקק למקפיא גדול ורחב יותר, מאשר מקפיא שנועד לתצוגה של מזון קפוא בסופר. לכן חשוב לתת את הדעת לצרכי העסק שלכם, על מנת לבחור את אופציית הקירור המתאימה ביותר.

מעבר לכך, יש לזכור כי ישנו הבדל בין מקפיאים המגיעים ממותגים מוכרים וידועים, לבין מקפיאים המגיעים מחברות אנונימיות.

מומלץ תמיד לבחור במקפיאים שמגיעים מיצרן איכותי ובעל שם ומוניטין בתחום, מאחר והדבר יבטיח לכם איכות ואמינות גבוהה יותר. כמו כן, ברוב המקרים מדובר על אחריות מקיפה יותר, שיכולה לשמש אתכם בהמשך הדרך. 

למה לשים לב כשבוחרים מקפיא מומלץ?

כדאי להחליט מראש לגבי המאפיינים הנחוצים למקפיא שלכם, מאחר וניתן היום לבחור בין מקפיאים רוחביים לבין מקפיאים שמיועדים לאחסון לגובה.

כמו כן, יש לתת את הדעת לנפח האחסון הדרוש לכם, מאחר ואין שום סיבה לשלם יותר עבור מקפיא גדול מהדרוש, הצורך יותר חשמל ותופס יותר מקום. מצד שני, אין שום הגיון לרכוש מספר מקפיאים קטנים, על פני מקפיא אחד גדול, המיועד באופן מושלם לצרכים שלכם.

מעבר לכך, יש לזכור כי תוכלו לבחור בין מקפיאים בעלי חזית שקופה לבין חזית אטומה, בהתאם לשימוש הייעודי שלהם. תוכלו לבחור בין מקפיאים המכילים דלת אחת או שתיים וכמובן לבחור בין דלתות הזזה לבין דלתות הנפתחות כלפי חוץ.

אנו בחברת לוגיקור נשמח לספק לכם מבחר רחב של מקפיאים מומלצים ברמה הגבוהה ביותר. אנו מתמחים בתחום של קירור חכם לעסקים ונשמח לספק לכם יחס אישי ומקצועי לכל אורך הדרך.

אנו מקפידים על פתרונות קירור מתקדמים ואיכותיים, התואמים באופן מושלם לצרכי העסק שלכם. נשמח לסייע לכם בשלב התכנון, ההקמה והטיפול, מאחר ואנו מאמינים בליווי אישי ובזמינות של 24/7 לכל שאלה ולכל בעיה. לקבלת מידע נוסף, צרו קשר בהקדם!

מקפיאים מומלצים – איך לבחור מקפיא מומלץ?

לשיחת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים