מערכת קירור

היום ניתן למצוא בשוק מגוון רחב מערכות קירור, המתאימות לצרכים תעשייתיים ומסחריים.

מערכת קירור נועדה לשמור על טמפרטורה מסוימת וקבועה, במטרה לאחסן מוצרים הזקוקים לקירור.

הדבר נכון לגבי מוצרי מזון, לצד מוצרים שונים מענף התעשייה, הזקוקים לאחסון בטמפרטורה מדויקת.

חשוב כמובן לבחור את מערכת הקירור המתאימה לכמות המוצרים שמיועדים לאחסון ולסוג שלהם.

כמובן שכל התחום של טיפול ותחזוקה במערכת הקירור חייב להתבצע באופן מקצועי על ידי טכנאי קירור מוסמך, המחזיק בתעודה וניסיון מתאים בתחום.

חברה ברמה גבוהה תוכל לספק לכם גם את מערכת הקירור הנדרשת עבורכם וגם טכנאים מיומנים ומנוסים, שידאגו לתחזק אותה באופן המקצועי והאיכותי ביותר.

מה חשוב לדעת לגבי מערכת קירור?

קודם כל, חשוב לדעת כי משרד הבריאות הוציא תקנות ברורות ומדויקות לגבי הצורך לשמור את כל מוצרי המזון בקירור.

התקנות מתייחסות לכל סוגי העסקים המתעסקים במזון, כולל חנויות, מעדניות, מסעדות, בתי קפה, מלונות וכדומה.

לכן כל אחד מבתי העסק האלו חייבים להחזיק במערכות קירור מתאימות, על מנת לעמוד בדרישות הרלוונטיות.

כדאי לדעת כי לפי תקנות התברואה כל בית עסק המחזיק במערכות קירור ומוצרי קירור לצרכים מסחריים או תעשייתיים מחויב בתחזוקה שלהם, בהתאם לתקנות.

בית עסק שלא יעמוד בכך עלול להיסגר על ידי הרשויות.

לכן חשוב לעבוד מראש עם חברה מקצועית ומנוסה המתמחה בתחום של מערכות קירור, על מנת להבטיח לעצמכם את המערכת המתאימה ביותר לצרכים שלכם, כולל תחזוקה מקצועית ואמינה, בהתאם לדרישות החוק.

מערכת קירור – נקודות חשובות שכדאי להכיר

כל מי שמעוניין לרכוש לעצמו מערכת קירור חייב לבחון מספר פרמטרים, על מנת להבטיח את ההתאמה שלה לצרכים הייחודיים עבורו.

יש לזכור כי מערכת הקירור אמורה להתאים לסוג ולהיקף המוצרים הזקוקים לקירור וכי היא מגיעה מחברה מוכרת וידועה, שתוכל לספק אחריות מקיפה ומענה לכל שאלה ולכל בעיה.

כמו כן, יש לבחון אלו שירותים החברה מציעה, מאחר ומומלץ לבחור בחברה המספקת גם שירותי תחזוקת מערכות קירור שוטפים וכמובן טיפול בתקלות.

במידה ומדובר על מערכת קירור מפעלית יש לוודא כי היא מיוצרת בהתאמה פרטית לצרכי המפעל, מאחר והמערכת אמורה להתאים לסדרת המכונות הקיימת ולהבטיח דיוק של פלוס- מינוס מעלה אחת.

אנו בחברת לוגיקור נשמח לספק לכם מערכת קירור ברמה הגבוהה ביותר. אנו מתמחים בתחום של פתרונות קירור חכם לענף המסחרי והתעשייתי ונשמח לספק לכם מבחר רחב של פתרונות קירור, שיתאימו באופן מושלם לצרכים שלכם. אנו מקפידים לייבא אך ורק את פתרונות הקירור החדשניים והמובילים ביותר בתחום, המגיעים מהיצרים האיכותיים ביותר.

אנו מספקים שירות בכל חלקי הארץ וזמינות של 24/7 במקרי חירום. הצוות המקצועי והאמין שלנו ישמח לטפל עבורכם בכל תקלה וכמובן לייעץ לגבי פתרונות הקירור האידיאליים עבורכם. צרו קשר עוד היום!

מערכת קירור
המקררים שאתה צריך להכיר כשאתה פותח מסעדה חדשה

לשיחת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים