האם כדאי לקנות חדרי קירור יד שנייה?

היום ישנו ביקוש הולך וגובר לחדרי קירור, מאחר ולא מעט רשתות מזון, מסעדות ומפעלים מבינים את היתרונות הרבים שלהם. במקום להשקיע במספר מקררים, שתופסים לא מעט מקום ולא תמיד מסוגלים לספק את הדיוק הנחוץ בטמפרטורת הקירור, ניתן להשקיע בחדר קירור איכותי ומקצועי. אך חשוב לזכור כי חדר קירור ברמה גבוהה עלול להיות יקר ולחרוג מהתקציב של העסק, לכן במקרים מסוג זה ניתן לרכוש חדר קירור פחות איכותי ופחות אמין, או לחילופין, לבחור לרכוש חדרי קירור יד שנייה ברמה הגבוהה ביותר. מדובר על דרך יעילה לחסוך בהוצאות ועדיין להבטיח לעצמכם חדר קירור איכותי, המגיע מהמותגים המובילים ביותר בתחום. אומנם אין מדובר כאן על חדר קירור חדש, לכן אורך החיים שלו יהיה כנראה קצר יותר, אך במידה ומדובר על חברה איכותית ואמינה, כנראה תוכלו להבטיח לעצמכם שקט נפשי, לפחות לתקופה מסוימת.

חדר קירור יד שנייה | חדרי קירור יד שנייה -- לוגיקור

חדר קירור יד שנייה – נקודות חשובות שכדאי לקחת בחשבון

חדר קירור יד שנייה יכול להתאים למסעדה שנמצאת בתחילת הדרך, שאינה מסוגלת להרשות לעצמה רכישה של חדר קירור חדש. מדובר על פתרון זמני, שיכול לספק לכם את האפשרות לקירור מקצועי העומד בכל התקנים המחמירים ביותר. הדבר נכון גם לגבי מטבחים מוסדיים, שזקוקים לחדר קירור אך מתקשים לעמוד בהוצאות הגבוהות של חדרי קירור חדשים. יש לזכור כי משרד הבריאות מקפיד על רגולציית מזון קפדנית במיוחד, במטרה לשמור על הבריאות של הלקוחות. לכן המקררים חייבים לעמוד בתקנים המחמירים ביותר, דבר שלרוב מחייב רכישה של חדר קירור איכותי ואמין. חדר הקירור מבטיח שמירה על טמפרטורה מסוימת לאורך זמן, ללא שום חשש לאי דיוקים או לתקלות מיוחדות. יש לזכור כי חדר קירור יד שנייה יכול להיות הרבה יותר משתלם מרכישה של מספר מקררים מסחריים, לכן מדובר על פתרון שכדאי לתת עליו את הדעת.

חדר קירור יד שנייה – מה כדאי לדעת?

אחת הסיבות לרכוש חדר קירור יד שנייה היא הרצון להתנסות בחדר קירור המגיע מחברה מקצועית ואמינה, מבלי לשלם מחיר מלא. הדבר יכול להיות יעיל עבור מסעדות או מפעלים המעוניינים להתנסות במוצר, לפני שמחליטים לרכוש אותו במלוא המחיר. כמו כן, זהו פתרון מושלם עבור עסקים בתחילת הדרך או פרויקטים זמניים, שאינם מעוניינים להשקיע בחדר קירור חדש. מומלץ כמובן להיעזר באנשי מקצוע מהתחום, שיסייעו לכם לבחור את האופציה המתאימה ביותר לצרכים שלכם. כדאי לוודא כי חדר הקירור שבחרתם קל ופשוט לתחזוקה ולבדוק האם הוא מגיע עם אחריות. כמו כן, יש לבחון את עלויות החלפים ועלויות העבודה, במידה ויהיה צורך לבצע תיקונים שונים.

אנו בחברת לוגיקור נשמח לספק לכם חדר קירור יד שנייה או חדר קירור חדש, בהתאם לצרכים שלכם ולתקציב העומד לרשותכם. אנו מחזיקים בוותק וניסיון של שנים ונשמח לסייע לכם בכל שאלה. צרו קשר!

חדרי קירור

לשיחת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים