איך תדעו איזה מקרר מסחרי מתאים לכם?

כל מי שנמצא לפני פתיחת מסעדה, בית קפה או מטבח מוסדי, חייב לתת את הדעת לבחירה של מקרר מסחרי שיתאים באופן מושלם לצרכים שלו. היום ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של מקררים מסחריים שונים, היכולים להגיע בגדלים ובנפחים משתנים. החוכמה היא כמובן להיעזר באנשי מקצוע מהתחום, על מנת להבטיח לעצמכם את המקרר האידיאלי ביותר לצרכים שלכם. יש לזכור כי ניתן לבחור בחדרי קירור ענקיים, או לחילופין, להסתפק במקרר תצוגה קטן ואסתטי. אך מי שזקוק לפתרונות קירור מסחריים, חייב להתמקד במקררים מסחריים, או לחילופין, בחקרי קירור. זוהי הדרך הנוחה, היעילה והבטוחה ביותר לשמור על מוצרי המזון שלכם ולמנוע מהם להתקלקל. מקררים מסחריים יוכלו להבטיח לכם שמירה על טמפרטורה מסוימת לאורך זמן, ללא שום חשש מתקלות או בעיות לא צפויות.

כיצד לבחור מקרר מסחרי?

יש לזכור כי משרד הבריאות מחייב שמירה על תקנות מחמירות וקפדניות במיוחד בתחום המזון, במטרה לשמור על הבריאות של הלקוחות. לכן מקרר שנועד לצרכים מסחריים חייב להיות עוצמתי ואמין, במטרה לשמור על המזון מפני התפתחות של פתוגנים שונים. לכן יש צורך לבחור במקרר מסחרי המתאים לצרכים שלכם, הן מבחינת כמות המזון המאוחסן והן מבחינת השטח הפנוי עבור המקרר. בחלק מהמסעדות אין מקום למקררים גדולים ורחבים, לכן יהיה צורך להסתפק במספר מקררים קטנים וצרים יותר. לעומת זאת, מטבחים מוסדיים גדולים יוכלו להרשות לעצמכם מקררים גדולים ורחבים, שיקלו על העבודה השוטפת ויוכלו לאחסן כמויות גדולות יותר של מזון. 

טיפים לרכישת מקרר מסחרי

חשוב לבחור מקרר המתאים לא רק לכמות המזון שצפויה להיות מאוחסנת בו, אלא גם לסוג המזון. כדאי לבחור במקרר ייעודי עבור מוצרי חלב, לצד מקרר שונה לצורך אחסון של פירות וירקות. המקרר הנבחר אמור להיות עוצמתי מספיק, על מנת לאפשר את טווח הטמפרטורות הנחוץ לסוג המזון הרלוונטי עבורכם. כמו כן, יש לשים לב ליצרן של המקרר, מאחר והמטרה היא לבחור במקרר שמגיע ממותג מוכר וידוע, שיהיה אמין ועמיד לאורך השנים. מומלץ לבחון את תקופת האחריות, מאחר וככל שמדובר על תקופה ממושכת יותר, כך הדבר מעיד על איכות המקרר. כמו כן, במקרה של תקלה תמיד תהיה לכם כתובת לפנות אליה. יש להפריד בין מקרר המיועד לתצוגה של מזון, לבין מקרר שמיועד לאחסון. מקרר לתצוגה חייב להיות אסתטי ופשוט לתפעול, על מנת לעודד את הלקוחות לרכוש את המוצרים שלכם. לעומת זאת, מקרר שמיועד לאחסון חייב להיות מספיק גדול ופונקציונלי, אך העיצוב שלו פחות מהותי.

אנו בחברת לוגיקור נשמח לספק לכם מקרר מסחרי שמתאים באופן מושלם לצרכי העסק שלכם. אנו מחזיקים בוותק וניסיון של שנים בתחום ונשמח לסייע לכם בבחירה המושלמת ביותר עבורכם. אנו זמינים לכל שאלה ולכל בעיה 24 שעות ביממה, צרו קשר!

מקרר מסחרי

לשיחת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים