בעל מסעדה? אלו המקררים שאתה צריך להכיר כשאתה פותח מסעדה חדשה למה לא כדאי לך להתפשר על מקררים ישנים

כל בעל מסעדה יודע כי הצלחת המסעדה טמונה קודם כל במוניטין של העסק.

אף אחד לא היה רוצה לאכול במסעדה שהמנות בה עלולות להוביל לקלקול קיבה, לכן חשוב לתת את הדעת לאיכות המקררים.

מעבר לדרישות של משרד הבריאות, מדובר במוניטין של העסק שלכם ובבריאות הסועדים. לכן מומלץ להימנע ממקררים ישנים ולא אמינים, העלולים להוביל לטמפרטורת אחסנה לא יציבה ולקלקול המזון וחומרי הגלם השונים.

מומלץ להקפיד על רכישה של פתרון קירור חדשני ומקצועי, המותאם לצרכי העסק שלכם. כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע מהתחום, על מנת להבטיח לעצמכם את המקרר המתאים ביותר עבורכם.

חברה שמתמחה בתחום תוכל לספק לכם מגוון רחב של מקררים תעשייתיים שונים, שיגיעו בגדלים שונים ועיצובים מגוונים. מקררים אלו יוכלו לשמש אתכם לצורך אחסון המזון וחומרי הגלם, ואף לתצוגת הקינוחים.

המקררים שצריך להכיר כשפותחים מסעדה חדשה

מקרר תעשייתי למסעדה – על מה חשוב לתת את הדעת?

קודם כל, יש לזכור כי ישנו הבדל מהותי בין מקרר סטנדרטי לבין מקרר תעשייתי. מדובר על הבדלים המתבטאים בגודל ובעוצמה של המקרר וכמובן גם ברמת האמינות והעמידות שלהם.

מקרר תעשייתי למסעדה אמור להיות מסוגל לשמור על טמפרטורה קבועה לאורך זמן, החיונית לשמירה על תקינות המזון וחומרי הגלם.

מי שינסה לחסוך בהוצאות של העסק ויבחר במקרר פחות איכותי ופחות אמין, עלול להוביל להרעלת הסועדים, דבר שללא ספק יוביל לסגירת המסעדה. לכן חשוב לזכור כי ההצלחה של המסעדה שלכם תלויה קודם כל באיכות המקררים.

כמו כן, מומלץ להשקיע במקרר תצוגה, שיציג את הקינוחים השונים שמוגשים במקום. הדבר יגביר את הרצון של הלקוחות להזמין קינוח ויעלה את הרווחיות שלכם. מדובר על דרך נוחה ויעילה לשדרג את החוויה של הלקוח ולהשאיר אותו עם טעם מתוק בסיום הארוחה. 

מה כדאי לדעת לגבי בחירת מקרר תעשייתי למסעדה?

מומלץ לבחור מקרר תעשייתי באמצעות אנשי מקצוע שמתמחים בתחום, שיוכלו לסייע לכם לבחור את המקרר האידיאלי ביותר עבור המסעדה שלכם.

המקרר אמור להיות מותאם בגודלו לחדר האחסון וכמובן להתאים בנפחו לכמות המוצרים שמיועדים עבורו.

חשוב לבחור במקרר שמגיע מחברה מוכרת וידועה, על מנת להבטיח לעצמכם מקרר שפועל באופן תקין וחלק, ללא שום חשש מתקלות לא צפויות. כמו כן, יש לוודא כי החברה מספקת שירותי תחזוקה וטיפול במקררים, על מנת שיהיה לכם למי לפנות בעת הצורך.

מומלץ לבחור במקרר ייעודי עבור סוג המזון המאוחסן בו, לכן אם אין לכם מספיק מקום לחדר קירור או למקרר ענק, כדאי לבחור מספר מקררים קטנים יותר, המותאמים לאחסון של מוצרי חלב, פירות וירקות וכדומה. המקרר אמור להתאים לטווח הטמפרטורות הנדרש לצורך אחסון תקין של חומרי הגלם השונים.

אנו בחברת לוגיקור נשמח לספק לכם מבחר רחב של מקררים תעשייתיים שונים, המיועדים למסעדות ולעסקים שונים בתחום המזון. צרו קשר!

המקררים שאתה צריך להכיר כשאתה פותח מסעדה חדשה

לשיחת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים