מה חשוב לבדוק לפני שקונים מקרר רחב מאוד?

היום ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של דגמי מקררים רחבים וגדולים, שיכולים להתאים לעסקים שונים בתחום המזון.

מומלץ כמובן לבחור מקרר רחב וגדול, המגיע מיצרן מוכר וידוע. הדבר יבטיח לכם שקט נפשי וכתובת לפנות אליה במקרים של בעיות.

רוב המותגים הגדולים יעשו את מיטב המאמצים על מנת להבטיח לכם מוצר אמין ואיכותי, שיוכל לשמש אתכם לאורך השנים.

מקרר רחב מאוד נועד לצורך אחסון של סחורה ומוצרי מזון במחסנים של רשתות השיווק השונות, מסעדות, בתי מלון, חדרי אוכל וכמובן לצרכים תעשייתיים שונים.

יש לבחור את המקרר האידיאלי ביותר לצרכים שלכם, מאחר ולא כולם זקוקים למקרר גדול ורחב, בעוד שאחרים יכולים ליהנות ממלוא היתרונות שלו.

מומלץ להיעזר באנשי מקצוע שמתמחים בתחום, על מנת להבטיח לעצמכם התאמה מושלמת לצרכים שלכם ולתקציב העומד לרשותכם.

מקרר רחב מאוד – על מה חשוב לתת את הדעת?

עסקים רבים בוחרים לרכוש לעצמם מקרר רחב מאוד, על מנת להקל על העבודה השוטפת ולהימנע מרכישה של מספר מקררים קטנים יותר.

מקרר רחב יכול להקל על העובדים שלכם לאחסן את הסחורה או לאתר את המוצרים הנדרשים עבורם, ללא שום צורך לבזבז זמן יקר ערך. מצד שני, יש לזכור כי מקרר רחב מצריך יותר מקום, לכן יש לוודא מראש כי יש לכם את המקום הנדרש עבורו.

חשוב לזכור כי המקרר זקוק למרווח מסוים מהקיר, לכן כדאי לקחת זאת בחשבון. מומלץ למדוד תחילה את השטח הפנוי שלכם ורק לאחר מכן לגשת לחיפוש אחר המקרר המתאים ביותר עבורכם.

כדאי לזכור כי ככל שהמקרר יהיה גדול יותר, כך חשבון החשמל שלכם יגדל בהתאם. לכן יש לבחור מראש במקרר בעל דירוג אנרגטי איכותי, שיאפשר לכם לחסוך בהוצאות החשמל. 

כיצד לבחור מקרר רחב מאוד?

מעבר להתחשבות בשטח הפנוי, יש לוודא כי המקרר מתאים לצרכי העסק שלכם. מקרר רחב יהיה נוח יותר לסידור אפקטיבי של הסחורה, לכן הוא יכול להיות מושלם לצרכים תעשייתיים ומסחריים כאחד. אך כמובן שיש לוודא כי הוא יהיה מספיק עוצמתי על מנת לקרר את כמות הסחורה הרלוונטית עבורכם ולא לשכוח לבדוק את טווח הטמפרטורות שלו.

מוצרי מזון שונים זקוקים לאחסון בטמפרטורות שונות, לכן יש לוודא כי המקרר שבחרתם מתאים עבורכם. מעבר לכך, יש להתחשב בתקציב העומד לרשותכם, מאחר ומקררים גדולים יהיו לרוב יקרים יותר ממקררים קטנים. לכן מומלץ לבדוק מה יהיה הכי משתלם עבורכם וכמובן להתייעץ עם אנשי מקצוע מהתחום, במטרה לבחור בפתרון הקירור המתאים ביותר לכל הצרכים וההגבלות שלכם.

אנו בחברת לוגיקור קירור חכם לעסקים נשמח לספק לכם מבחר רחב של מקררים רחבים וגדולים, שיוכלו להתאים לצרכים שלכם. אנו מקפידים לעבוד עם המותגים המובילים ביותר בתחום ולסייע לכם לבחור את פתרון הקירור האידיאלי עבורכם. לקבלת מידע נוסף וייעוץ, צרו קשר!

מה חשוב לבדוק לפני שקונים מקרר רחב מאוד?

לשיחת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים