איך בודקים מדחס של מקרר?

מקרר הסובל מתקלה במדחס עלול להפסיק לעבוד כהלכה, דבר שיגרום לקלקול כל מוצרי המזון המצויים בתוכו.

כאשר מדובר על מקרר תעשייתי המשמש בתי מלון, מסעדות, רשתות שיווק או כל עסק אחר שעוסק בתחום המזון, מדובר על הפסד עצום של אלפי שקלים.

מעבר לכך, יש לזכור כי במקרים מסוג זה ישנו חשש כי המקרר לא יצליח לשמור על טמפרטורה קבועה, דבר שעלול לגרום לקלקול קיבה בקרב הלקוחות.

לכן במידה ויש לכם בעיה כלשהי עם המקרר, אין ברירה אלא להזמין טכנאי מוסמך ומקצועי, שיוכל לאתר את מקור הבעיה ולהציע פתרון יעיל ואמין.

איך בודקים מדחס של מקרר? – כל מה שחייבים לדעת

מדחס המקרר עלול להתקלקל באופן מפתיע, ללא שום סימנים מקדימים. מדובר ללא ספק על מצב בעייתי, מאחר ולא תמיד ניתן להתכונן אליו מראש.

אחת ההמלצות היא להקפיד על תחזוקה שוטפת של המקרר, במטרה לוודא כי הכול תקין ואין שום סיכון לתקלות.

באמצעות תחזוקה שוטפת ניתן למנוע חלק מהותי מהתקלות ובכך לחסוך בהוצאות מיותרות. אך במידה והמקרר מפסיק לעבוד באופן פתאומי, חשוב שיהיה לכם למי לפנות.

חברה מקצועית ואמינה שמתמחה בתחום תוכל לספק לכם שירות מהיר ויעיל, על מנת לטפל בתקלה מוקדם ככל הניתן ולאפשר לכם לחזור לפעילות השוטפת.

כדאי לציין כי מקררים וותיקים עלולים לסבול יותר מבעיות במדחס, מאחר והתופעה פחות נפוצה בדגמים החדשים.

בדיקת מדחס של מקרר – מהן הבעיות הנפוצות ביותר

מדחס של מקרר עלול להפסיק לעבוד באופן פתאומי, או לחילופין להידלק ולכבות לסירוגין. כמו כן, רבים מתלוננים על מדחס מרעיש, שמצריך טיפול מקצועי.

יש לזכור כי מאוורר המדחס מהווה את אחד החלקים החשובים ביותר במקרר, מאחר ותפקידו לקרר את היחידה ולמנוע התחממות יתר.

במידה והמדחס נפגע המאוורר יפסיק לעבוד, לכן מדובר על אחת הבדיקות הראשונות שיש לבצע. מצב נפוץ יחסית הינו מצב שבו מדחס המקרר נדלק ונכבה לסירוגין, דבר שמעיד לרוב על עומס יתר של המדחס או בעיית ממסר.

לא פעם מדובר על ממסר מלוכלך, שמצריך ניקוי מקצועי, דבר שיפתור את כל הבעיה. בנוסף, לא פעם ניתן לשמוע על מקרים של מקרר שאינו מקרר מספיק, דבר שלרוב מעיד על בעיה במדחס.

במידה והמדחס שלכם משמיע רעשים חזקים, יש לבחון תחילה את מקור הרעש. רעש שמקורו במדחס עצמו יעיד לרוב על מדחס מקולקל שמצריך החלפה. אך בחלק מהמקרים מדובר על רעש הקשור ללחץ גבוה או לתחזוקה לקויה של הגז.

אנו בחברת לוגיקור קירור חכם לעסקים נשמח לספק לכם טכנאי מקררים מקצועי ומנוסה לצורך בדיקת מדחס של מקרר ותיקונו במידת הצורך.

אנו עובדים עם טכנאי מקררים מוסמכים ומיומנים, המחזיקים בוותק וניסיון של שנים בתחום. אצלנו תקבלו אחריות מקיפה על העבודה, שירות מהיר וזמינות גבוהה. לקבלת מידע נוסף, צרו קשר!

איך בודקים מדחס של מקרר?

לשיחת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים