חדרי קירור ומקררים מסחריים

חדרי קירור ומקררים מסחריים

הכי קר שיש
אם אתם פותחים מסעדה חדשה או משפצים את המטבח המוסדי הקיים כדאי שתשקלו לשלב חדרי קירור או מקררים מסחריים


סביר להניח שהגעתם לקרוא שורות אלה משום שאתם בוחנים אפשרויות לשילוב חדרי קירור או מקררים מסחריים במטבח המוסדי שלכם. כדאי לדעת, שישנם סוגים רבים של אפשרויות, החל בחדרים שלמים, דרך מקררי תצוגה וכלה במגירות עם טמפרטורה מבוקרת. אם מעוניינים באחסון מסחרי, כדאי להתמקד בחדר קירור או במקרר מסחרי אחד או יותר.
 
רגולציית המזון מחייבת לשמור כל סוג של מזון מתכלה בטמפרטורה מבוקרת בהתאם להוראות היצרן. לא מדובר בטמפרטורת סביבת חלל האחסון, אלא שהטמפרטורה בתוך מוצר המזון עצמו תהיה בהתאם לדרישה המדוברת. מכאן, שיש צורך להגדיר את טמפרטורת המקרר עצמו לדרגה נמוכה מזו הדרושה, בעיקר אם פותחים את הדלת פעמים רבות.
 
הבחירה בחדרי קירור ומקררים מסחריים מתבססת על מספר גורמים שמרכיבים את הפתרון המתאים ביותר לצרכי המטבח המוסדי. אחד המרכיבים הוא שטח הרצפה הפנוי במטבח. זהו הגורם העיקרי שישפיע על בחירת הפתרון לאחסון בקירור. את חדרי הקירור ניתן להתאים כמעט לכל שטח רצפה, כאשר יש לקחת בחשבון את שטח הפאנלים הצדדיים והעליונים של חדר קירור כזה. במקרה בו חדר קירור אינו מתאים להשתלב במטבח המוסדי המדובר, אפשר לבחור במקררים מסחריים. גם הפתרון הזה מגיע בגדלים שונים.
 
מרכיב נוסף שמשפיע על הבחירה היא סוג המזון והכמות שלו. ככל שמדובר ביותר מוצרים טריים, כך דרוש שטח אחסון גדול יותר. יתכן ובתוך שטח האחסון יהיה צורך בהתקנת מדפים, ווי תליה או מגירות, כדי לאפשר ניצול יעיל יותר של שטח האחסון.

חדרי הקפאה

חדרי קירור | בניית חדרי קירור ומקררים מסחריים - לוגיקור

לשיחת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים