מידע חשוב על חדרי קירור ומקררים מסחריים

חדרי קירור ומקררים מסחריים מידע שחשוב לדעת

טיפים חשובים על חדרי קירור

ידוע שבכל בית, משרד, או מבנה המאכלס כמות מסוימת של אנשים, יהיה גם מקרר קטן או גדול, כדי לשמור על טריות, איכות, ותקינות מוצרי המזון, שאם לא כן, מוצרי מזון לא יוכלו להיות באותו מקום, ובמקום שיש אנשים תקופה ממושכת בשעות היממה, יש גם מוצרי מזון, וחייב להיות גם מקרר.

אך במקומות גדולים כמו בתי מלון, פנימיות, או מוסדות ציבור המספקים ארוחות לעובדים או לאורחים המקררים בנויים בצורה של חדרי קירור.

חדרי קירור הם למעשה מקררים אך בקנה מידה גדול יותר ממקרר פי כמה וכמה. וכך ניתן לכוון את הטמפרטורה בחדרי קירור לטמפרטורה הרצויה והתואמת את המוצרים המאוחסנים בחדר קירור זה או אחר.

בניית חדרי קירור דורשת מיומנות מיוחדת ומומחיות גבוהה ביותר, חדרי קירור צריכים להיות מבודדים לחלוטין, זאת אומרת, קירות חדרי קירור מבודדים לחלוטין, דלתות חדרי קירור מבודדים לחלוטין, וריצפת חדרי קירור מבודדת לחלוטין, ללא תנאים אלן, חדרי קירור יהיו ברמה נמוכה ולא יעשו את העבודה בצורה מושלמת. הוראת בטיחות חשובה ביותר בבניית חדרי קירור היא שכדאי וחובה לבנות בחדרי קירור דלת הזזה, כדי למנוע מקרה שמישהו יינעל בתוך החדר קירור מבפנים.

כשעומדים לבנות חדר קירור, צריך לקחת בחשבון את סוג המוצר שרוצים לאחסן בחדר קירור, ולהתחשב גם בגודל המוצר שיש לאחסן בחדר קירור.

חדרי הקפאה

כשרוצים לאחסן כמה מוצרים בחדר קירור, וכל מוצר דורש טמפרטורה שונה, אזי תכנון החדר קירור נעשה בצורה אחרת, המתאימה לאופי המוצרים המאוחסנים בחדר קירור.

כמובן שכשמגיעים לשלב בניית חדרי קירור, חשוב להשתמש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, ובמכשירי הקירור האיכותיים ביותר, וכמובן בבעל המקצוע האיכותי ביותר, המתמחה בבניית חדרי קירור, ושבנה כבר לא מעט חדרי קירור, חשוב גם אולי לבקר בחדרי קירור שנבנו על ידי בעל המקצוע שאיתו אנו רוצים לעבוד.

כמו כן חשוב שיהיה בחדר קירור מערכת גיבוי למקרה של הפסקתחשמל, העלולה לקלקל את המוצרים שבחדרי קירור.

 

איך מגיעים אלינו

היצירה 15 רחובות

לשיחת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים