שוק פריזר

שוק פריזר – מהפכת ההקפאה

כך לידתו של שוק פריזר או, בעברית, מקפיא, יצר מהפכה ששינתה את חייהן של משפחות רבות מעצם העובדה שהן יכלו לאחסן את המזון בבית ולא במרכזי הקפאה כשבוחנים את הדרכים להקפיא מזון, בין אם מדובר בשאריות ובין אם במוצרים שדורשים אחסון בתנאים מבוקרים, מיד עולה בראשנו תמונה של פריזר או, בעברית, מקפיא. כשמדובר בצורך האמור, שוק הפריזר מציג מגוון של מכשירים מתקדמים שהופכים את חיינו לקלים הרבה יותר מאשר בעבר. זאת, משום שבימינו אנו נהנים מהנוחות שביכולת לקנות מוצרי מזון בכמות גדולה יחסית, לאחסן אותם בתנאים מתאימים ולהכין אותם כאשר אנו רוצים או זקוקים. כמו כן, יש לנו אפשרות להכין כמות גדולה יחסית של מזון ולהקפיא חלק ממנו, על מנת לצרוך מאוחר יותר.

היסטוריית השוק פריזר

שוק פריזר או, שוב, בעברית, שוק המקפיאים החשמליים נולד בשנת 1945, עם ייצור המקפיא החשמלי הראשון. עם זאת, היה זה בשנות השבעים כאשר המכשיר נפוץ בבתים לשימושן של משפחות.

קודם לכן, פעלו מרכזי הקפאה בערים או במרכזי ישובים. התושבים נהגו להביא את המזון אותו ביקשו לאחסן בהקפאה אל המרכזים, שם שמרו עליו בתנאים הדרושים. אם כן, כאשר מקפיאים הפכו למכשיר ביתי נפוץ, נוצרה מהפכה. משפחות יכלו לשמור על מזונן בלי בעיה.

כאשר בוחרים מקפיא כדאי לבחור במכשיר חסכוני באנרגיה. כך, ניתן לשמור על הסביבה ובו זמנית, לחסוך כסף על צריכת החשמל. כמו כן, חשוב לוודא שהמקפיא פועל כשורה על מנת שתנאי האחסון הדרושים

חדרי קירור

לשיחת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים