איך לבחור מקרר תצוגה?

מקרר תצוגה יכול להוות את ההבדל בין עסק משגשג ומצליח לבין עסק שמתקשה לשמור את הראש מעל פני המים. יש לזכור כי מקרר התצוגה שלכם נועד להציג את הסחורה בפני הלקוחות, בצורה שתהיה מפתה ומקצועית ככל הניתן.

אף לקוח לא היה רוצה לבחור עוגה מתוך מקרר התצוגה של המסעדה, במידה ומדובר על מקרר לא אסתטי או מקרר שמקשה על ההתבוננות במוצרים המצויים בתוכו.

לכן כל סוג של עסק בתחום המזון, כולל מסעדות, בתי קפה, קונדיטוריות, רשתות שיווק וקיוסקים חייבים לתת את הדעת למקרר התצוגה שלהם.

המטרה היא לבחור במקרר תצוגה איכותי ומקצועי, שיספק לכם אמינות ועמידות לאורך השנים, לצד עמידה בכל התקנות המחמירות של משרד הבריאות.

מעבר לכך, המקרר אמור למשוך את הלקוחות ולעודד אותם לרכוש את מוצרי המזון השונים, לכן כדאי לוודא כי העיצוב שלו יהיה אסתטי ופונקציונלי.

מקרר תצוגה

טיפים לבחירת מקרר תצוגה

מקררי תצוגה אינם דומים למקרר הביתי שלכם, מאחר ומדובר על מקרר בעל דלתות שקופות ועיצוב אלגנטי ויוקרתי יותר.

מקרר התצוגה חיוני לכל סוג של עסק בתחום המזון, מאחר וללא תצוגה איכותית ויעילה של המוצרים השונים, לא ניתן להבטיח את הצלחת העסק.

רוב האנשים נוהגים לאכול עם העיניים, לכן רק הגיוני להציג את השתייה, העוגות, הקינוחים או כל סוג אחר של מזון, שאתם מוכרים במקום.

במידה ומדובר על מקרר שנועד לשימוש עצמי של הלקוח, כמו מקרר התצוגה בסופרמרקט, כדאי לוודא כי המקרר קל ופשוט לתפעול ואינו מצריך שימוש בכוח פיזי.

אף לקוח לא ירצה להיאבק בדלתות הכבדות של המקרר, לכן חשוב להתחשב בחוויית הלקוח ולדאוג למקרר תצוגה נוח ופונקציונלי, שיקל על הלקוח לבחור את פריט המזון הנחוץ עבורו.

מקררי תצוגה – איך לבחור את המקרר הנכון?

מומלץ לבחור במקרר תצוגה שמגיע מחברה מוכרת וידועה, מאחר והדבר יספק לכם שקט נפשי וידיעה כי המקרר שומר על הטמפרטורה הנחוצה ללא שום חשש מטעויות. כמו כן, המקרר אמור להגיע עם אחריות מקיפה, לכן כדאי לוודא מראש את תקופת האחריות.

מעבר לכך, יש לוודא כי מדובר על מקרר שקוף, שמקל על הלקוחות להתבונן על הסחורה ולהציג את המוצרים השונים בצורה נעימה לעין.

מקררים פחות איכותיים נוטים לצבור אדים, שמפריעים ללקוחות לבחור את הסחורה בצורה נוחה ויעילה יותר. בנוסף, יש לבדוק את טווח הטמפרטורות של המקרר ולוודא כי הוא מתאים לטמפרטורה הרלוונטית עבורכם.

יש לזכור כי ישנו הבדל בטמפרטורה הנחוצה לקירור של מוצרי מזון שונים, לכן חשוב לוודא כי המקרר יוכל לספק את הצרכים שלכם. כמובן שיש לבדוק את גודל המקרר ולוודא כי הוא מתאים לצרכים ולמגבלות המקום שלכם.

אנו בחברת לוגיקור נשמח לספק לכם מקררי תצוגה ברמה הגבוהה ביותר, המגיע מהמותגים המובילים ביותר בתחום. למידע נוסף, צרו קשר!

אולי יעניין אתכם גם לקרוא על –

איך לבחור מקרר תצוגה?

לשיחת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים