מידות מקררים – מה כדאי לדעת?

היום ניתן למצוא מגוון רחב של מידות מקררים, בהתאם לסוג המקרר הנחוץ לכם. יש לזכור כי ישנו הבדל עצום בין מקרר ביתי לבין מקרר מסחרי, מקרר תעשייתי, מקרר תצוגה וחדר קירור. לכל אחד מפתרונות הקירור האלו יש מגוון רחב של מידות שונות, לכן ההמלצה היא להתייעץ עם אנשי מקצוע מהתחום, במטרה להבטיח לעצמכם את האופציה המתאימה ביותר עבורכם.

יש לזכור כי כאשר בוחרים מקרר, יש צורך להתייחס גם לכמות הסחורה שהוא צפוי להכיל וגם לכמות השטח הפנויה עבורו. כאשר מדובר על סופר שכונתי, קיוסק או קונדיטוריה קטנה, יהיה צורך לבחור באופציה קומפקטית יותר, מאחר ואין יותר מידי מקום פנוי למקררים גדולים, שתופסים את רוב נפח החדר. לעומת זאת, רשתות שיווק גדולות יכולות להרשות לעצמן מקררים גדולים יותר, הן לאחסון והן לתצוגה.

מידות מקררים

החשיבות של מידות מקררים

היום כל סוג של עסק בתחום המזון חייב להיעזר במקררים ייעודיים, מאחר ומשרד הבריאות מאוד מקפיד על טמפרטורת קירור מתאימה ועמידה בכל הדרישות הנחוצות. בית עסק שלא יקפיד על מקרר איכותי ואמין, עלול לגלות כי כל מוצרי המזון שלו התקלקלו, כתוצאה מתקלה במקרר. כמו כן, מי שלא יקפיד על מקררים המתאימים לסוג הסחורה ולכמות שלה, עלול לעבור על התקנות של משרד הבריאות ולהתמודד עם קנסות ואף סגירת העסק.

הדבר נכון לגבי סופרמרקטים, קיוסקים, מסעדות, בתי קפה, קונדיטוריות וכל סוג אחר של מקום, שמוכר מוצרי מזון. יש לזכור כי מזון מקולקל עלול לגרום לקלקול קיבה ולמגוון רחב של בעיות שונות במערכת העיכול, לכן אין זה מפתיע כי יש לבחור את סוג וגודל המקרר המתאים ביותר לצרכים שלכם. מקרר קטן מידי יתקשה להכיל כמות עצומה של סחורה ולשמור על הטמפרטורה הנחוצה. לכן חשוב לקחת זאת בחשבון ולבחור את המקרר המתאים ביותר עבורכם.

מידות מקררים – מה מעולם לא סיפרו לכם?

יש לזכור כי המידה של המקרר צריכה להתאים לא רק לכמות המזון שמאוחסנת שתוכו, אלא גם לגודל החלל. אין שום הגיון לבחור במקרר ענק, שיתפוס את רוב שטח החנות ויימנע גישה נוחה מהלקוחות. מצד שני, מקרר תצוגה קטן מידי עלול ליצור עומס יתר, שיקשה על הלקוחות לבחור את המוצרים המתאימים להם.

מבחינת מקררים שמיועדים לאחסנה של מוצרי מזון, חשוב גם כן לבחור את הגודל המתאים עבורכם. מקרר גדול מידי יצרוך יותר חשמל ויהיה לרוב יקר יותר ממקרר קטן. מצד שני, חשוב להקל על העובדים ולמנוע מהם להסתבך עם סחורה שדחוסה בתוך המקרר ומקשה על הסידור שלה במקרר התצוגה. 

אנו בחברת לוגיקור נשמח לספק לכם מידות מקררים בהתאם לצרכים ולהעדפות שלכם. אנו מחזיקים בוותק וניסיון של שנים בתחום ונשמח לסייע ולייעץ לכם בנושא. אנו זמינים עבורכם 24/7, צרו קשר!

לשיחת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים