חדרי קירור

חדרי קירור – הדור הבא של אחסון בקירור

אל תישארו מאחור ותסבלו מביצועים נמוכים ומחוסר יעילות. קראו על חדרי קירור ותוכלו להבין כיצד הוא יקדם את העסק שלכם לשלב הבא
התכונות המרכזיות והאטרקטיביות של חדרי קירור קשורות בעיקר במידות הנוחות, העלויות, התפעול והגמישות. בכל מתחם אשר לו נדרש אחסון של מוצרי מזון בקירור ובנפח גדול, עלויות האנרגיה על אחסון כזה הן אחת ההוצאות העיקריות. ניסיון להתאים את הקירור הצרכני לשימוש מסחרי מוביל לכך שלעתים קרובות, ישנם מתחמים בהם נרשמים ביצועים נמוכים וחוסר יעילות מתמשכים, משום השימוש בטכנולוגיה ברמה נמוכה מזו המוצעת בשוק הציוד המסחרי. שדרוג הציוד ובחירה בחדרי קירור מאפשרים לכל מתחם בו נדרש אחסון של מוצרי מזון בקירור אפשרות ליהנות משלל היתרונות שהם מציעים, כמו גם להפיק תועלת מטכנולוגיה החדשנית שהונדסה בהתאם לסטנדרטים הגבוהים הדרושים במתחמים מסחריים.
 
במתחמים בהם יש צורך באחסון מוצרים מתכלים, מדובר בהכרח ולא במותרות.

חדרי קירור למיקסום חלל האחסון

עם זאת, על מנת שצורך זה יסופק באופן אופטימלי יש להתאים את חלל האחסון לדרישות העסק. כאשר מדובר בחדרי קירור ניתן לבצע התאמות כאלה ולשלב בהם גם אפשרות לכניסות רב מפלסיות. החומרים מהם עשויים חדרי קירור מספקים סטנדרט תעשייתי רב עוצמה בכל הקשור למידת הבידוד. הדפנות מאפשרות עמידה בפני העברת חום ושמירה על בקרת הטמפרטורה הדרושה ליישום אחסון מסחרי בקירור. החלק החיצוני של חדרי הקירור עשוי, בדרך כלל, מנירוסטה או מאלומיניום מגולוון.
 
מידות הבטיחות והבטחון שמספק אחסון בחדר קירור באות לידי ביטוי בחלקים הכוללים דלתות בעלות צירים כבדים ואפשרויות שונות לנעילה באמצעות בריחים שונים, על מנת לשלוט בגישה לחדר במידת הצורך.

 
 קראו גם על: מקררים תעשייתיים

חדרי קירור

לשיחת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים